.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندرانی‌ها برای زیارت اربعین به سمت مرزها حرکت نکنند
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: توصیه ما به مشتاقان اربعین این است که برای زیارت اربعین به سمت مرزها حرکت نکنند، خبرهایی شنیدیم که برخی نسبت به این مسائل بی‌توجهی کردند و خودشان را به مرز رساندند .

عباس اسماعیلی درباره خبرهایی مبنی بر اعزام در مراسم پیاده‌روی اربعین در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: باتوجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا ، به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا،  تمامی سفرهای زیارتی به عتبات مقدسه ، حتی سفر واجب حج تمتع ، متوقف شده است.

وی افزود: باتوجه به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری  و مصوبه ستاد مقابله با کرونا همه مکلف به پیروی از ضوابط ابلاغی هستیم.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر هر خانه یک حسینیه، اضافه کرد: باتوجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری،  ان‌شاءالله بتوانیم  از این فضای معنوی اربعین  بهره لازم را ببریم.

این مسؤول با اعلام اینکه عدم توجه به مسائل و توصیه‌ها عواقب ناگواری به همراه دارد، اضافه کرد: خبرهایی مبنی بر حضور افراد به سوی مرزها و سواستفاده برخی از این فضای به وجود آمده شنیدیم که نگرانی‌هایی به وجود آورده است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان سفری به اربعین انجام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: توصیه ما به مشتاقان اربعین این است که برای زیارت اربعین به سمت مرزها حرکت نکنند، خبرهایی شنیدیم که برخی نسبت به این مسائل بی‌توجهی کردند و خودشان را به مرز رساندند ولی باید بدانند که حتما نسبت به ابلاغیه‌های ستاد مقابله با کرونا باید اهتمام داشته باشند.

 وی در پایان گفت: برنامه‌هایی از سوی کمیته فرهنگی  ستاد اربعین پیش‌بینی شده که لازم است همه افراد از این ظرفیت، استفاده لازم را ببرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.